PLAČILO BLAGA

Kupec mora plačati naročene izdelke in stroške dostave prodajalcu, podjetju Creaticon d.o.o., prek enega od naslednjih načinov plačila:

  • Z nalogom za prenos ali prek spletne banke
  • V enkratnem znesku z American Express®
  • V enkratnem znesku z Diners®
  • V enkratnem znesku z Mastercard®, Visa in Maestro®

Pogodba o prodaji in nakupu se šteje za sklenjeno, ko je plačilo prejeto. 

Če plačilo izvajate z nalogom za prenos, boste po oddaji naročila prejeli e-poštno sporočilo z vsemi informacijami, ki jih potrebujete za izpolnitev naloga za prenos (splošna položnica). Oddaja naročila šteje kot rezervacija želenih izdelkov v želenih količinah. Običajni model plačila je 01 (plačilo računa), vendar imajo nekatere banke lastne kode. To polje lahko pustite tudi prazno, če sistem poroča o napaki, pa bo najbolje, da se obrnete na svojo banko. V polje »referenčna številka kreditnega prenosa« nujno vnesite številko naročila (ki ste jo prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu).

S to številko lahko vaše plačilo hitreje povežemo z vašim naročilom. Za potrditev transakcij med bankami slednje običajno potrebujejo največ 48 ur. Na spletni strani skintegra.si bomo izdelke rezervirali za 3 dni. Če želite, lahko rezervacijo podaljšate tako, da se obrnete na skrbnika prek e-poštnega naslova info@skintegra.com. Izdelki bodo dostavljeni, ko bo znesek prenesen na žiro račun podjetja Skintegra.

Če ste plačilo izvedli s kreditno kartico, so vaši podatki zaščiteni s sistemom CorvusPay. Več o tem lahko preberete na zavihku »Zasebnost in varnost«.

Uvozne dajatve, carinski stroški, davki in pristojbine niso vključeni v ceno izdelka ali stroške pošiljanja. Za plačilo teh stroškov je odgovoren kupec. Če želite pred nakupom preveriti, koliko znašajo navedeni dodatni stroški, se obrnite na carinski urad vaše države.

DOSTAVA 

Dostavo od ponedeljka do petka izvaja podjetje GLS in podjetje DPD

  • Storitev sledenja
  • 3,5 € (za naročila nad 40 € je dostava BREZPLAČNA) 

Dostavo od ponedeljka do petka izvaja podjetje DHL

  • Storitev sledenja
  • Cena dostave se izračuna na blagajni

Z izjemo izdelkov, ki jih kupite v predprodaji, večino izdelkov v redni prodaji odpošljemo v roku 2-3 delovnih dni, dostavijo pa se v navedenih časih tranzita (glejte v nadaljevanju).

V splošnem prejeta naročila obdelamo naslednji delovni dan (od ponedeljka do petka) in jih stranki (prejemniku paketa) odpošljemo v roku 24 ur. Izjeme so obdobja, ko potekajo promocije, ter sezonska obdobja, ko lahko priprava paketov zaradi povečanega števila naročil izjemoma traja dlje kot 24 ur.

Časi tranzita s podjetjem GLS in podetjem DPD:

  • Dostava na domači naslov v roku 1-3 delovnih dni

Časi tranzita s podjetjem DHL Express:

  • Storitev DHL EXPRESS WORLDWIDE Časovno občutljive pošiljke: dostava do konca naslednjega možnega dne

Časi tranzita so odvisni od kurirske službe, so približni in niso zagotovljeni.

Po oddaji naročila boste prejeli:

  • potrditveno e-poštno sporočilo (v nekaj minutah po potrditvi naročila)
  • e-poštno sporočilo, da je bilo vaše naročilo odposlano prek kurirske službe GLS ali prek kurirske službe DPD, skupaj s sledilno številko vašega paketa, običajno v roku 1 delovnega dne od potrditve naročila (z izjemo predprodajnih obdobij, ko bo pričakovani čas dostave daljši)

Postopku dostave lahko sledite prek storitve GLS Track & Trace, DPD Tracking ali prek storitve DHL Tracking.

Če je vsebina paketa poškodovana ali na kakršen koli drug način odstopa od naročenega, se takoj obrnite na nas po elektronski pošti info@skintegra.com.